Karriere/ledig stilling

Har du erfaring fra nettbutikk eller helse? Klar for nye utfordringer?

  • Hjelpemiddelpartner AS søker Front Office medarbeider / kundemedarbeider til nettbutikken vår Velferdsbutikken.no

Velferdsbutikken.no er driftet og eid av gründerselskapet Hjelpemiddelpartner AS. Hovedkontoret vårt ligger på Sandane i Gloppen, og vi har ett avdelingskontor i Tønsberg.

Vi er i stor vekst og søker en engasjert medarbeider til å jobbe i front for nettbutikken vår lokalisert på Sandane.

Velferdsbutikken.no leverer hjelpemidler til privatkunder, institusjoner og kommuner i hele Norge. Du en serviceinnstilt person som kan møte henvendelser med profesjonalitet og forståelse. Å være strukturert er viktig, da du vil få ansvaret fra kundekontakt til håndtering av order.

Det er viktig at du mestrer norsk og engelsk både muntlig og skriftlig, siden kommunikasjon foregår på telefon, eposter og andre data-programmer.

Vi søker en person som kan begynne fra september 2021 (eller tidligere)

Stillingsprosent: 50% (+/- etter avtale)

Arbeidstid: Kan avtales nærmere ved ansettelse, men normale arbeidstider for kontor er gjeldende.

En typisk arbeidsdag:

  • Besvare våre kunder på telefon og henvendelser på e-post
  • Behandle innkommende ordrer fra nettbutikken i vårt CRM-system
  • Sørge for korrekt forsendelse, pakke og klargjøring av ordrer
  • Kontakt med underleverandører/speditører
  • Veilede mennesker som ønsker å kjøpe våre løsninger
  • Gi høy kundeservice; yte det lille ekstra
  • Overblikk og ansvar for varelager
  • Behandle returer

Din bakgrunn og egenskaper:

  • Utdanning/erfaring fra helse, nettbutikk,butikk, kundeservice ol.
  • Vanlig og jevn forståelse og kjennskap til PC
  • Gode kommunikasjonsegenskaper i norsk og engelsk
  • Serviceinnstilt, løsningsorientert og utadvendt i samtale med eldre og syke
  • Du kan prioritere i rekkefølgen av oppgaver mtp. deadlines etc.
  • Proaktiv og ser hva som må gjøres
  • Jobber selvstendig og tar ansvar

Vi tilbyr:

  • Herlig arbeidsmiljø (synes vi)
  • God pensjonsordning
  • Konkurransedyktig lønn
  • Sosiale arrangement og tilstellinger
  • Et ungt og kreativt arbeidsmiljø med en uformell tone
  • Nye og spennende arbeidsoppgaver i et gründermiljø
  • Et dynamisk arbeidsmiljø hvor vi alle hjelper hverandre
  • Fleksibel arbeidstid og mulighet til å påvirke egen hverdag

Du vil få god opplæring!

Vi gleder oss til å få en kollega i våre nye lokaler i Sandane sentrum. Vi er et sosialt kontorfellesskap, så du vil også bli kjent med andre hyggelige folk som har kontor her.

Les hele stillingsbeskrivelse på www.hjelpemiddelpartner.no

For spørsmål: Kontakt Therese von Hallas tlf. 406 76 172 therese@hjelpemiddelpartner.no

Søknad sendes til post@hjelpemiddelpartner.no innen 05.07.2021. Merk: Søknad Front Office VB

 

– For aktive og selvstendige liv